zaterdag 28 juni 2014

kinderkamer deel 2....

leuk als je een berichtje achterlaat!
achter het ledikant een oude kist uit Engeland, met twee oude kruiken..
het onderbord is van de action, en schilderde ik met grijze verf en daarna strooide ik er witte bloem over...

windlicht van de action, gevuld met klossen die daar ook vandaan komen:)

aangezien dochterlief het behang achter haar bed gesloopt heeft:((( staat daar nu een gaaf oude louvre deur, zodat  je het gescheurde behang niet meer ziet....

lief, het baretje is nog van mn puberdochter geweest!

voor een zomers sfeertje..

super gaaf die oude deurklink! erboven hangt een sjaal van mezelf ;-)

en ook hier wisselt het nog wel eens, dus nu hangt er de oude kleerhanger aan met een mooi haarbandje, maar die is nu ingepikt door oudere zus:(


tot slot, leuk dat ik nieuwe volger heb!
welkom, en hopelijk volgen er meer:)

kijk ook eens op mijn andere blog, voor een stoere, sobere look:
sfeer in landelijke stijl nummer 2 (klik)
lieve groet, Inge

2 opmerkingen:

  1. Geweldig Inge! Echt zo mooi zo` n luikje..genieten!!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost, het luik voor het beschadigde behang! Ik vind je sjaal ook wel erg leuk!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen